13 Şubat 2012 Pazartesi

İlham verici kitaplar

10 gün önce AbeBooks tan iki tane kitap sipariş etmiştim. "The Art Of Urban Sketching" ve "An Illustrated Life". Bugün PTT ye gittim ve kitaplarımın çoktan gelmiş olduğunu öğrendim. Gidip sormasam günlerce daha bekleyeceğim. Ama neyse kitaplarıma kavuştuğum için çok mutluyum. Biraz satın alma işleminden bahsedeyim. Çünkü ilk defa yurtdışından kitap satın aldım. İnternette yaptığım aramalarda doğru düzgün bir bilgiye ulaşamadım. Bir şekilde bu yazıya ulaşan biri olursa, umarım yardımcı olur.
Öncelikle yurtdışından kitap satın alma diye arattığımda ilk karşıma çıkan Amazon sitesiydi. Fakat kargo ücreti kitaplardan daha fazla tutunca bundan vazgeçtim. Araştırmalarımın sonucunda Abebooks diye bir siteye ulaştım. Bu siteye kayıtlı birçok farklı kitapçı var. Siz istediğiniz kitabı farklı kitapçılardan hatta 2. el olarak satın alabiliyorsunuz. Hepsinin farklı kargo ücretleri var. Ben Türkiye'ye ücretsiz gönderi yapan "The Book Depository" adlı kitapçıyı tercih ettim. Bu bağlantıdan satın almak istediğiniz kitabın ISBN sini yazarak aratabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder