14 Ekim 2012 Pazar

İpsala Çizimleri


Pazar günümü İpsala'da çizim yaparak geçirdim. İlk defa aynı günde üç tane çalışma yapabildim. Keşke hep böyle çizebilseydim. Ne yazıkki, asıl işim bu olmadığı için sadece zaman bulabildikçe çizim yapabiliyorum. Bunlardan ilkini Eylül Deniz'le beraber yaptık. Ben İpsala'daki Alaca Mustafa Paşa Camii'ni çizdim. Eylül de şato deniz feneri vb. birşeyler çizdi :)

Alaca Mustafa Pasha Mosque, İpsala

Sonra eve döndük, Eylül Deniz annesiyle misafirleri karşıladı. Ben de bu sırada Mehtap'ın babaannesinin evini çizdim.

  The House in İpsala

Daha önceden bu evin penceresinden görünen eski motosikleti çizmiştim..

for sale

Öğleden sonra yeniden Alaca Mustafa Paşa Camii'ne gittim. Bu sefer camini kapısını ve diğer ayrıntıları çizmeye çalıştım.

 Alaca Mustafa Pasha Mosque's Door, İpsala

Önceki çizimlerinden İpsala Meydanı..

 İpsala Independence Square

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder